Kazdy jednou zacina ip_conntrack

Stastka Vaclav stastka na czech-trade.com
Středa Září 1 07:30:36 CEST 2004

No prave ze tak se to pokousim delat v tom make menuconfig jenze netusim
primo pod kterou polozkou je ten ip_conntrack zahrnutej. Neco jsem zaskrtal
symbolem M pak jsem dal make dep pak make modules pak make modules install,
ale stejnak potom
kdyz dam modprobe ip_conntrack tak to napise Can't locate module

[Autor citovane zpravy: Stastka Vaclav, cas odeslani: 31.08.2004 13:09]

>Prosim o nahozeni spravnym smerem kdysi jsem si zkompiloval jadro 2.4.24,
>ale zapomnel jsem tam zahrnut ip_conntrack a ip_nat_ftp a ted se mi nechce
>kompilovat cele jadro znova. Jak udelam takovou dokompilaci. Prosim Venca.
>Nebo kde stahnu zdrojaky toho ip_conntrack a navod abych to zkompiloval. Na
>netu jsem nasel jen jak se to pouziva atd..

Obe tyto veci jsou soucasti jadra, ktere jste si vesele zkompiloval.
Vratte se do jeho konfigurace a v sekci nastaveni Netfilteru si povolte,
co potrebujete. Pote jadro znovu prelozte. Na dnesnich strojich vam to
nebude zrejme trvat dele nez byla doba potrebna k napsani vaseho
prispevku. :-)