XFree na serveru Debian

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Středa Září 1 10:38:18 CEST 2004

On Wed, Sep 01, 2004 at 09:34:10AM +0200, Lubos Moscovic wrote:
> Meni to snad ale nieco na tom, ze ten clovek dal otazku na nieco uplne
> ine? Ze by sa vas pytal na nazor ci si ma na dany stroj instalovat
> Xserver, to som tam vazne nevidel. Vy ste uz aj jasnovidec? 8-)

Ja se musim zastat pana Houstka. Je to clovek, ktery tady
vzdy dobre radi (jeho dobra vule) a i tato odpoved je naprosto ok.
Na server se normalne Xserver neinstaluje. Dalo se z dotazu
predpokladat, ze clovek neni guru a tenhle pohled na vec neznal.
Mrzi me kdyz tady nekdo spila lidem, kteri umi a jsou sdilni.

Samozrejme je mozne, ze dotazujici nema moc moznosti kde si jinde pustit
X window, tak nakonec opravdu jinou moznost nez rozchodit ten Xserver na
tom stroji nema. (Treba proste zadnou workstation s X nema.) Jiste treba
zase poradi nekdo jiny jak dal.

Odpoved pana Houstka byla naprosto ok a je to informace jiste uzitecna
(poucna) pro radu lidi co to tady ctou.
Kazdy si muze vybrat odpoved, ktera se mu hodi. Fakt nevidim prilis
uzitecne tady nekoho osocovat. Nic ve zlem.
--
Zito