omezení interface na kterých poslouchají síťové služby

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Středa Září 1 10:46:44 CEST 2004

Bud to umi primo konkretni aplikace, nebo pokud se spousti pres superserver
(inetd, xinetd, daemontools), pak to musi umet ten superserver.

Bohuzel Inetd takovou funkcnosti nedisponuje, proto byl ve vetsine novejsich
distribuci nahrazen necim jinym (nejcasteji xinetd).

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo