tunel seriovy_port->linux->tcp/ip->windows->virtualny_seriovy_port

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Středa Září 1 11:46:45 CEST 2004

Zdravim.

Chcem sa spytat, ci niekto netusite, ci sa da spravit nasledovna vec:

Mam telefonnu ustrednu, pri ktorej je postaveny server. Telefonna
ustredna ma nejake tie ficurky a dokaze komunikovat s PC cez seriovy
port. Problem je, ze software (konkretne sms server) je len pre
fakous a najblizsie pc s podobnou videohrou je dost vzdialene. Tak ma
napadlo, ci by nebolo mozne prepojit linux server s ustrednou cez
seriovy port, cez tcp/ip tunelovat tuto komunikaciu na pc s windows,
kde by bezal nejaky demon, tvariaci sa ako virtualny seriovy port.

Predpokladam, ze chcem asi vela, ale keby to uz nahodou niekto
riesil ...

Dik

--

S pozdravom,