XFree na serveru Debian

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Středa Září 1 12:10:37 CEST 2004

On Wed, Sep 01, 2004 at 10:43:45AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	A v tomto se bohužel neshodneme. Server neni router (proč mají
> třeba diagnostické přístroje a monitorovací jednotky display, když by
> stačil dálnopis a děrné štítky?) a odpověď, tak jak byla podána, byla
> nepřesná, generalizující a v mnoha případech chybná. Na druhou stranu
> jsou případy, kdy měl pravdu. Proto jsem ho k tomu upřesnění vyzval.

Tohle jsem mozna nejak nepochopil. Predpokladam, ze je rec o Oracle
o kterem toho tedy moc nevim...
Mam to chapat tak, ze existuji nejake monitorovaci aplikace, ktere
historii (nebo cast) uchovavaji v podobe historie grafickeho vyvoje
okenek na zobrazovacim systemu. Po uzavreni aplikace a jejim opetovnem
spusteni to nejsou schopny vydolovat z logu a statistik???
Tedy presneji - ze to jenom kresli a nikam si to nic nepise 8-).
To me teda zajima - doufam, ze se pletu.
--
Zito