Oznameni: Patch na CDMA modem GPC-2460

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Středa Září 1 12:24:52 CEST 2004

Petr Bartel napsal(a):

> super a aplikuju to normalne
> cd /usr/src/linux
> patch -p0 < file
>
> ????
>
> diky

Omlouvam se vsem, omylem jsem vytvoril chybny diff. Takze si stahnete
nove patche z http://aisa.fi.muni.cz/~xpisar/cdma/.

Jedna se o patche primo na dany soubor, ne na cely strom. Takze pro
jadro 2.6.8.1:

patch /usr/src/linux-2.6.8.1/drivers/usb/class/cdc-acm.c \
<cdc-acm.c.patch-2.6.8.1-qualcomm

a pro 2.4.27:

patch /usr/src/linux-2.4.27/drivers/usb/acm.c \
<acm.c.patch-2.4.27-qualcomm

Pridal jsem tam kratke README, takze to snad kazdy pochopi.

--Petr