Samba a status tisky

Dejma dejma na volny.cz
Středa Září 1 18:04:52 CEST 2004

Zrádec všichni,

trápím se už nějaký čas s takovou prkotinou. MDK10, Samba 3.02 , tisky CUPS

Tisknu ha HW printserver JetDirect 170 - nepodstatné Fronta je na sambě a
vypadá takto:

 [printers]

   comment = All Printers

   path = /var/spool/samba

   browseable = no

   public = yes

   guest ok = yes

   writable = no

   printable = yes

nalouduje to všechny tiskárny v /tec/printcap

tisky fungují bez problémů, jen ve woknech w2k a XP to ve statusu nahoře v
modrém záhlaví:

Přístup byl odepřen, připojení se nezdařilo. <= takový řetězec gůgl nezná

Blbě se vysvětluje uživatelům, že to je normální :) a ať si toho nevšímaj -
zatím jiný argument nemám - neumím, sem tele.

Goglil jsem, ale v linux.CZ konfeře jsem nic nenašel a v cizích jsem zkusil
"samba access denied print" a také nic kloudného. Neumím moc anglicky, ale
jsem alespoň trochu schopném něco vydyndat z již napsaného, ale domluvit
goglovi neumím :(.

Nakonec jsem našel řetězec "Access Denied, unable to connect", ale dozvěděl
jsem se, že nejsem sám s tímto problémem - řešení jsem nenašel.

Proto bych směle prosil sambisty, kteří provozují tiskové fronty s klienty
XP a w2k - jak se vám podařilo pořešit tento problém?

Práva do /var/spool/samba jsou experimentálně na 0777

Nemáte někdo recept na tuto otravnou prkotinu Díky, dejma