identd za NAT

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Září 1 19:31:53 CEST 2004

On Wed, Sep 01, 2004 at 05:08:40PM +0200, Miroslav Pragl wrote:
> zdravim,
cau

> potrebuji rozchodit identd v situaci kdy mi na routeru NAT dela
> nepredikovatelny preklad portu a sedi mi tedy jen cilovy server:port.
Kedysi som udrziaval midentd, teraz to robi niekto iny. Ten by to mal zvladat.
Okrem toho existuju aj ine, ktore robia nieco podobne. Napis "identd" do
googlu a/alebo freshmeat-u. A vlastne na to si mal prist aj sam, mas u mna
male bezvyzname minus :-).

> MP
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
/* vsprintf.c -- Lars Wirzenius & Linus Torvalds. */
/*
 * Wirzenius wrote this portably, Torvalds fucked it up :-)
 */