webalizer + apache rewrite alebo vhost ?

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Středa Září 1 21:00:55 CEST 2004

"Ing. Jan Furi ml." wrote:

> Prosim , nemate skusenosti s nastavenim Apache /pouzivam 1.3.x/ a Webalizera.
> Momentalne mam nastavene :
>
> wwwcky mam ulozene :
> /home/wwwcky/domena1_sk/www
> /home/wwwcky/domena2_sk/www
> /home/wwwcky/domenaN_sk/www
>
> httpd.conf :
> -------------
>
> UseCanonicalName off
> VirtualDocumentRoot /home/wwwcky/%2_%3/%1
> VirtualScriptAlias /home/wwwcky/%2_%3/cgi-bin
> CustomLog logs/access.log vhost
>
> Potreboval by som apache nastavit tak aby logoval kazdu domenu do vlastneho log
> [...]

	Dobry den

	Tak do kontejneru <VirualHost> dejte
ErrorLog /var/log/wwwcky/%2/Error.log
CustomLog /var/log/wwwcky/%2/Transfer.log common
	(Nezapomente na LogRotate :-). Jen pozor na pocet otevrenych logu.
Limit je sice (pry :-) hooodne vysoko, ale jestlize pisete domenaN_sk,
pak to N bude asi vetsi => pocet logu = 2*N .

	A nebo si upravte
LogFormat "%v  %h  %l ...." upraveny
CustomLog logs/access.log upraveny
	a pred spoustenim WebAlizer si ten soubor nastipejte podle prvniho pole
(treba pomoci grep ci sort ci awk, ...)

	Ales