Samba a WIN 98

Vasek Stodulka vaclav.stodulka na nwt.cz
Čtvrtek Září 2 07:41:04 CEST 2004

On Wed, 1 Sep 2004 20:14:28 +0000 (UTC), emtom na seznam.cz <emtom na seznam.cz> wrote:

>  Windowsum proste trva hrozne dlouho nez jim najedou okolni pocitace.
>  Nevite nekdo jestli se to neda neco v Sambe nastavit aby se to zrychlilo?

	Vyrazne mi pomohlo nastavit v podobne situaci u windows klientu wins
server. Jde to bud rucne, nebo pres DHCP. Taky se osvedcil "hybridni" rezim
vyhledavani (first WINS, then broadcast), ktery ale umim nastavit jenom pres
DHCP (netbios-node-type). Po nastaveni WINS u klienta natvrdo se nastavi
tusim rezim "WINS only", ktery je taky fajn, dokud server bezi. Taky je fajn
nechat na klientech jenom protokol TCP/IP (nenechavat IPX/SPX nebo NetBEUI).
Mozna by mohla pomoct i DNS.

	V 99% podobnych pripadu mi ovsem stacilo zadat na klientech WINS.

--
Vašek Stodůlka
NWT Zlín