XFree na serveru Debian

Čtvrtek Září 2 10:01:54 CEST 2004

Lubos Moscovic <herrman na herrman.sk> wrote:
> Meni to snad ale nieco na tom, ze ten clovek dal otazku na nieco uplne
> ine? Ze by sa vas pytal na nazor ci si ma na dany stroj instalovat
> Xserver, to som tam vazne nevidel. Vy ste uz aj jasnovidec? 8-)

Podla mna meni. Subject je sucastou mailu a iny subject moze vyraznym
sposobom zmenit zmysel tela mailu/postingu.

Pokial ide o odpoved na otazku, kazdy kto sa tu nieco pyta musi ocakavat
ze sa budu ludia spatne pytat na to, o co mu vlastne ide.

Casto odpovieme cloveku nie na otazku ktoru polozil ale na to co vlastne
chcel vediet.

A casto pri popise problemu zistime ze clovek riesi nejaku vec nevhodnym
sposobom a poradime mu riesenie ine.
"One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
"Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler