Mutt - vypnutí otázky pro změnu kódování

Jan Fuchs fuky na pleione.asu.cas.cz
Čtvrtek Září 2 10:23:51 CEST 2004

Ahoj,

01. Sep (Wednesday) v 15:50:13 CEST 2004, r080 na atlas.cz napsal(a):
> v zivote na me mutt takovou otazku nevyplivnul.

Na me to taky driv neplival. Pouzivam Debian Sarge a zacalo to delam po
nejakem upgradu, takze predpokladam, ze je to nejaka nova vlastnost
Muttu, ale nikde jsem nenasel jak se ovlada.

> Ukazuje se to u vsech emailu, ktere odesilas?

Ano u vsech. I kdyz v nich jsou pouze ASCII znaky.

> Mozna by pomohlo postnout nejaky rozumne orezany konfigurak
> (bez barev, ...)

Tak tady je...

set include
set pager_context=1
set pager_index_lines=15
set pager_stop
set read_inc=100
set edit_headers
set beep_new

set editor="vim"
set send_charset="us-ascii:iso-8859-2:utf-8"

      S pozdravem Fuky

--

*   .~.    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *