samba 3.0.2 a hidding adresara v home

Honza Roztomily spam na spam.eu
Čtvrtek Září 2 10:14:00 CEST 2004

"Dusan Zatkovsky" <zatkovsky na printsoft.cz> píše v diskusním příspěvku
news:200408271024.25243.zatkovsky na printsoft.cz...

> Hmm, a ako potom ukecam qmail a courier-imap ze ho maju hladat inde?
>
> S IMAPom sa len zoznamujem, takze ak je moja otazka blba, sorry :)

Zdravim,

uplne nejlepsi pokud pouzivate qmail a courier je zacit pouzivat take
vpopmail, spamassassin, clamav atd. Vpopmail jsou virtualni emailove aliasy
(tudis i Maildiry) a podrobny navod jak takovy server postavit je na
http://sylvestre.ledru.info/howto/howto_qmail_vpopmail.php funguje docela
dobre pozor jen qmail scanner jeste patchnete podle
http://xoomer.virgilio.it/j.toribio/qmail-scanner/ jinak sice stary ale v
cestine 3dilny navod na rootu je taky super na (nejak jsem to uz nenasel ale
urcite to tam nekde je :o ale jmenovalo se to nejak Stavime postovni server
I - III)

Pokud pujdete touto cestou a budete mit problem tak mailnete na
jan{zavinac}roztomily{tecicka}cz

Hezky den Honza Roztomily