OT: SCSI RAID, Fedor Core 2, mptscsih: ioc0: >> Attempting task abort! (sc=41482380

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Čtvrtek Září 2 12:11:13 CEST 2004

V Čt, 02. 09. 2004 v 11:18, Miroslav Betak píše:
		Zdravím,
konzultoval jsem to s kolegou, který mne upozornil že mi to
sice nepotřebujeme , ale je vhodným terminátorem i aktivní
terminátor z řady FTP.
Kdy FTP-3 a FTP-18 jsou pro 8bitovou sběrnici,
a FTP-27 je pro 16bitovou sběrnici Wide SCSI.
Podle poznámek je FTP terminace lepší než klasická aktivní terminace.

>     Na disku je jeden jumper, ktoremu hovaria ( termination power ) a ten je
> vypnuty ( rozpojeny )
>     neviem, co to je , ale ak je to terminacia SCSI zbernice, tak je
> vypnuta.

Jinak jsem si dohledal že u sběrnice Fast SCSI se 'vyžaduje' zakončení
aktivnímy terminátory mimo disk.

Ovšem pozor -'díky specifikaci SCSI je doporučeno použití aktivních
terminátorů na obou koncích sběrnice.'!

A né všechny hostitelské adaptéry(rozuměj řadiče SCSI) jsou vybaveny
vestavěnými aktivními terminátory.

                                Hezký den
                                           Tomáš Němec
--