TAR a inkrementalni zalohy

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Září 2 13:56:13 CEST 2004

On Thu, Sep 02, 2004 at 01:37:31PM +0200, Milos Prudek wrote:

> Dump je omezen na jeden filesystem. To mi nevyhovuje.

Dump pristupuje k FS pres blokove zarizeni (/dev/hda1), coz muze byt
problem. Pri zalohovani by mel byt svazek namountovan read-only, coz je
dalsi problem.

Je nutne zvolit vyhodnejsi reseni, protoze snapshoty FS nejsou bezna
vec. Zatim.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz