Dotaz na gentoo

Jiri Kulhan Jiri.Kulhan na Sun.COM
Čtvrtek Září 2 14:02:13 CEST 2004

Dobry den,

nez pujdu s dotazem do Gentoo forums, zeptam se tady.

1. Jak udelat 'emerge unmerge' bez smazani nainstalovanych souboru?

Jde mi o to, ze mam nekde zapsany development-sources kernelu (2.6),
ktere se mi tvrdosijne snazi updatovat pres emerge -u world i se vsemi
zavoslostmi. Jenze ja vetsinou pouzivam 2.4, jen obcas bootuji na 2.6,
abych neco otestoval, takze se mi tohle chovani moc nehodi. Chtel bych
tedy development-sources unmergovat, ale ty stavajici soubory zachovat.
Samozrejme vim, jak to udelat, jen me zajima, jestli je tam nejaka
systemova cesta pres emerge / ebuild?

2. I tohle souvisi s kernelem. Pouzivam nekolik baliku, ktere
doinstalovavaij moduly do kernelu. Kdyz ale zkousim novy kernel a udelam
znovu emerge onoho baliku, iniciativne mi to smaze vsechny veci, ktere
to nainstalovalo pri predchozim provedeni emerge, coz se mi nehodi,
anzto tech kernelu pouzivam vice a ty moduly tam potrebuji nechat. Jde
udelat emerge, aby nechal na pokoji to, co uz tam nainstaloval predtim?

Snad jsem se vyjadril dost jasne,

dik.
Jirka