Mozilla nebere vstup z klavesnice

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Čtvrtek Září 2 14:12:05 CEST 2004

V Čt, 02. 09. 2004 v 13:29, Tomas Penicka píše:
> Mam specificky problem s Mozillou, stejny problem ma Firefox.
>
>   Obcas se stane, ze Mozilla prestane reagovat na klavesnici, neda se nic
> napsat do URL, ani do formularu, nefunguji klavesove zkratky. Na mys reaguje.
> Kdyz se nekolikrat prepnu na jiny virtualni monitor a zkusmo klikam do
> ruznych policek, tak to nakonec zacne psat, ale nevychytal jsem takovy figl,
> ktery by zabral spolehlive.
Me se to stává tak jednou do mesíce, bohuzel jediné co pomáhá je znovu
jí spustit.(alespon jsem na nic jiného neprisel). Dál jsem po tom
nepátral, proste ji spustím znovu.

>    Hledal jsem neco  na Googlu pres heslo mozilla frozen keyboard input, ale
> nenasel jsem nic, co postihuje muj pripad.
>
>  Muzete me nasmerovat k reseni problemu? Diky
>
> Technicke udaje: Debian Unstable, X verze 4.3.0, wmaker  0.80.1,
> Mozilla 1.4, Firefox 0.9.3 (chybu jsem pozoroval ve vsech verzich obou
> prohlizecu, ktere mi prisly pod ruku)
Fedora Core 1, Mozilla 1.4.1, KDE 3.1. RT

Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.
                                -- La Rochfoucauld

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116