Dotaz ip_conntrack po modprobe hodi chybu

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Září 2 14:25:53 CEST 2004

On Thu, Sep 02, 2004 at 12:25:10PM +0200, Stastka Vaclav wrote:
> module) Potom jsem pustil make menuconfig a par veci jsem zaskrtal symbolem
> M. Pak jsem dal make dep pak make modules a pak make modules_install. Potom
> jsem opet znovu zkusil modprobe ip_conntrack kde se objevila hlaska kterou
> jsem zde jiz zverejnoval. Ale jen tak jsem zkusil udelat modprobe

Na vašem místě bych raději zkusil přeložit všechno znovu - jádro i
všechny moduly (po 'make clean'). Když jsem u jádra 2.4 (a starších)
zkusil přeložit dodatečně "jen nějaký modul navíc", obvykle s tím byly
problémy. Tohle je jedna z věcí, které u řady 2.6 fungují podstatně
lépe.

							  Michal Kubeček