ALSA a aRTS

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Čtvrtek Září 2 16:45:41 CEST 2004

Dobrý den,
vlastním Slackware10 a až do rekompilece jádra (pro podporu SMP) mi vše
fungovalo. Po tomto kroku mi ale přestal jít zvuk. Nakonec jsem po
dlouhém boji stahnul kernel-2.6.8.1, kompiloval s podporou ALSA a OSS a
zase žádný zvuk. Ještě jsem stahnul a kompiloval knihovny ALSA a pak už
KDE přestalo protestovat, našlo zvukovou kartu přes ALSA a XMMS začlo
přehrávat mp3. Problém je následující:
Aplikace využívající ALSA nebo OSS přehrávají zvuky OK. Ovšem zvukový
server KDE (aRts) sice nepadá a tváří se že pracuje, ovšem nevydává
žádné zvuky :( => přehraju si mp3 přes XMMS, ale jinak nic!
Nevíte někdo jak toto vyřešit???

Díky
Jakub Kocourek