ALSA a aRTS

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Čtvrtek Září 2 18:13:53 CEST 2004

To neni problém, jsou nastavený správně a uložený pomocí
"alsactl store "2 a následně po restartu obnovený
"alsactl restore 2"
ALSA běží, aRts taky. KMix vidí jen IntelCH5 (integrovaná). Alsa mixer
detekuje 3 zařízení:
0: Dummy
1: Intel CH5
2: EMU10k1 (to je Audigy 2)
V xmms můžu nastavit výstupní plugnin na Alsa a zvolit jako výstup
Audigy. V KDE ale neni žádná volba pro výstup - standardně posílá na vše
co vidí. Ovšem i když vidí alespoň Intel CH5, neposílá zvuk nikam.
Přitom ale vidí MIDI na Audigy2 a výstup posílá na dsp a ne na null.
Vůbec žádný chybový hlášky!
Mám jádro kompilovaný s ALSA (přímo v jádru) a nahrávám moduly:
snd-intel8x0
snd-emu10k1
snd-emu10k1-synth
snd-ac97-codec (pro Intel)
Knihovny Alsa mám stažený z webu.
Asi ještě zítra překompiluju jádro BEZ podpory Alsa a nainstaluju jí až
pak ze zdrojáků. Nelíbí se mi to snd-emu10k1, správný modul je přímo
emu10k1,ale ten tam nikde neni. Nevim ale, jestli mi doinstalovaná Alsa
přidá k jádru správné moduly?!

Jakub Kocourek