Mozilla nebere vstup z klavesnice

Houmles h na n.cz
Čtvrtek Září 2 18:50:52 CEST 2004

hmm, mam neurcity pocit ze toto bude souviset s focusem do wokna, pac mi
to dela jednak mozilla, druhak konsole. a pomaha na to focus do jineho
okna , "zalistovani" zlobive mozilly nebo konsole a jeji opetne
"rozlistovani".. na debianu.
deje se mi to az od doby ixek 4.3.x
   sh.

On Thu, 2 Sep 2004, Milos Prudek wrote:

> Potvrzuji pro Mozilla 1.4 i 1.7.2, na Mandrake 9.2.
>
> Videokarta ATI Radeon, nikoliv nVidia.

:wq
 Houmles, h na n.cz, sherlock na inway.cz

lsd fbi cia drugs mafia weapons guns pedophilia fuck - hi Echolon!