mrtg na htb

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Čtvrtek Září 2 22:10:37 CEST 2004

Dne čtvrtek 02 září 2004 14:01 Jan Satko napsal(a):
> Zdravim.
> Chystam sa shapovat uzivatelov na linux routri cez HTB. A potreboval by
> som to graficky znazornit. Rad by som sprevadzkoval na uz rozbehanom MRTG.
> Ale cez SNMP sa neviem dostat k prislusnym frontam. Pocul som uz o
> variante cez RRDTOOL. Vie mi niekto poradit nejaku rozumnu stranku s
> popisom ako na to ? Vdaka.

mrtg umi stahovat data z ruznych uzivatelem napsanych scriptu - viz root.cz
(kdysi o tom vysel peknej serial). Data muzete stahovat z iptables (pokud je
pro htb oznacujete pomoci MARK, jinak se daj tahat z tc - trosku pomalejsi).

--
Stanislav Petr
senior programmer