co zadat jako DNS pro intranet

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Září 3 08:48:31 CEST 2004

mardon napsal(a):
> Ahoj linux,
>
> v intranetu jsem si naistalovala zkusebni server Debian-woody
> Na nem jsem zprovoznila Apache, PHP, a MySQL.
> Naistalovala jsem si skripty a vse je na localhostu OK.
> Problemy nastavaji pri spousteni skriptu z jineho PC.
>
> Pri instalaci jsem zadala:
> jmeno pc: jmeno
> domena: domena.cz
> DNS:111.111.111.111 (tento skutecne existuje, ale neuvedomila jsem si
> ze nezna jmeno.domena.cz)
>
> Pri volani skriptu z jineho PC se v browseru objevuje adresa
> [...]

No tak tam TU IP musíš psát. :-)

Když nemáš záznam v DNS tak musíš všechny odkazy psát s IP a né s jménem. :-)

Nebo si do všech počítačů co máš musíš do souboru hosts tu hodnotu dopsát.

[petr na soban ~]$ cat /etc/hosts
# Do not remove the following line, or various programs
# that require network functionality will fail.
127.0.0.1       localhost.localdomain   localhost
10.0.0.1        soban.doma      soban
[petr na soban ~]$

|    ICQ    179223500                    |