Iptables a dve linky do inetu - vyreseno

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Pátek Září 3 08:49:36 CEST 2004

On Fri, Sep 03, 2004 at 08:40:59AM +0200, Jirka Kubik wrote:
> Imho je jedno jestli to jde do DMZ nebo jinam ... Kam to jde za serverem
> uz
> je prece jedno. Dulezity je to routovani a aby se paket vratil pres to
> rozhrani, kterym prisel ... No a to by tohle melo splnovat. Ostatne neni
> nic snazsiho nez si to proste vyzkouset. :-)
To jsem samozrejme zkousel a je to tak jak jsem puvodne psal.

Vyresil jsem to pridanim dalsi ip na serveru v DMZ. Pakety jdouci z
backup linky smeruji na tuto adresu a vracejici se pakety z teto ip routuji
na backup linku.

Dekuji vsem za inspiraci. Bylo to tak jednoduchy a ja nad tim badal
skoro cely den.

Petr

--
Ing. Petr Kristan