RE: Jádro 2.6.8.1 na RH 9 - nekompatibilita ?

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Pátek Září 3 11:59:15 CEST 2004

Bohužel, to je asi zcestná hláška. Postačí jako test zapisovatelnosti tohle:
cat /dev/null >>/var/lib/rpm/Packages ?
Ještě k těm module-init-tools: Teď tam mám přeložené a funkční
module-init-tools-3.0 a ty chodí. Je to snad něco v zásadě jiného, než
modutils-2.4.22-8.i386.rpm z RH 9, které v 2.6.8.1 hlásí uvedené chyby ? Já
bych řekl, že ne (až na tu verzi).

Díky

M. Vancl