Panasonic GD-67 && GPRS

pat pat na xvalheru.org
Pátek Září 3 14:28:56 CEST 2004

Dekuji, jde o to, ze kabel, co mam se nepovedlo rozchodit a IrDA nemam.
Snazili jsme se pouzit "ftdi_sio" driver pripadne nejaky genericky a
nepodarilo se presvedcit tento driver, aby si popovidal. Vim, ze toto je
naprosto zmatene napsane, ale jak jiz jsem predeslal, moc tomu nerozumim :-((

     Pat

P.S. Odbornik na Linux.

On Fri, 03 Sep 2004 14:04:48 +0200, Tomáš Nimec wrote