proftpd skryty adresar level2

B.Duda b.duda na rubicon.cz
Pátek Září 3 15:02:51 CEST 2004

Dobry den,
Nevite nekdo prosim zda lze a jak udelat  v proftpd skryty adresar dle
prikladu?

Mam
/home/users/franta
/home/users/pavel

Chci aby franta kdyz bude v adr users videl jen svuj adr franta a pavel zase
taky jen svuj.

Kdyz pouziju limit LIST NLST dostanu sice skryty users ale nevidim ani svuj
domovsky pod nim, I kdyz se do nej dostanu kdyz vim jak se jmenuje. Chtel
bych proste v users skryt ostatni usery at kazdy vidi jen svuj.

Defaultroot ~ nechci pouzit, nuzesl bych teprve do nej mountnout pub

Mam defaulroot /var/ftp
V nem          /var/users
A do var/users moutnute domaci :  mount --bind /home/ftpusers
/var/ftp/users

Zvazoval jsem symlink na home ale to mi nefunguje protoze ftp je chroot do
/var/ftp

Je nejake reseni tohoto problemu?
Nevite o nejakem linku kde by bylo par prikladu jak tohle resit?
www.proftpd.org jsem nastudoval.

Břetislav Duda