SMBClient<>wNT,w2k

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Pátek Září 3 21:20:05 CEST 2004

Reaguji sice na dost neaktuální příspěvek, ale aby to bylo v archivu...

Pro připojení složky z Windows s diakritikou je třeba použít
codepage=cp852. Z nějakého (asi historického) důvodu je v "smb.conf"
uváděno client code page = 852 (tedy bez 'cp'), ale v smbmountu se musí
zadávat s 'cp'. Ostatní uvedené parametry jsou správně. Připojení se
správnou diakritikou funguje i se Sambmou 2.2.x a jádrem 2.4.

Slávek.