Rychlost

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Září 4 18:52:29 CEST 2004

On Sat, Sep 04, 2004 at 05:15:53PM +0200, Milan Je?ek wrote:
> Podí mi ne(kdo, jak jednoduąe zme(r(it aktuální rychlost pr(ipojení? Dál
> bych potr(eboval zjistit, zda a kolik dat mi prochází pr(es sít(ovku.
> Jde mi o to, že mi to be(ží nebo spíą leze, ale pr(ed tím, než si budu
> ste(žovat i ISP, bych chte(l mít jistotu, že mi to nežere ne(co ode mne.
>
> dík Milan

Zajima te aktualni rychlost, kterou tecou v danou chvili data, nebo
maximalni mozna, ktere lze v danou chvili dosahnout?

Pokud si chces stezovat na ISP a zmeris si rychlost merakem nekde v USA,
byt providerem, tak ti reknu, ze chyba nastala az za hranici nasi site.
Zkus tohle: http://edge1.vc.cvut.cz/~dast/cgi/speed.cgi

-- Dalibor Straka

Daląí informace o konferenci Linux