apache2 jako root

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Neděle Září 5 12:42:39 CEST 2004

Dobrý den,

Dne ne 5. září 2004 11:46 Marek Blasko napsal(a):
"Re: apache2 jako root"

> spustat skript zo suid bytom.
>
> p.s. spravovat firewall cez web je pekna bezpecnostna diera.

Nedoporučuji, je lépe hlídat chybky ve vlastním skriptu, než v Apache.

Doporučuji spouštět ho jako CGI skript, tedy se suid bitem spouštět PHP jako
samostatný interpret.
Napadá mě, že by to mohlo jít přes záznamy (do souboru nebo databáze),  tedy
v PHP budete pouze upravovat uložená pravidla a nějaký jiný, pravidelně
spouštěný skript (třeba i v perlu) bude uložená pravidla aplikovat.

ps: jste si jistý, že na to nestačí ssh?
--

Antonín Mička