stahovani z gmail.com pres pop3/imap (fwd)

Lubos Kolouch lubos na kolouch.com
Neděle Září 5 13:56:59 CEST 2004

Dobry den vespolek,

ziskal jsem ucet na gmailu a koukam ze nepodporuji pop3/imap.

Nasel jsem nejake perlovske scripty na CPANu co by mely umet
stahovat zpravy. Napadlo me napsat si script, ktery by
- stahnul zpravy s gmailu pres ty CPAN moduly
- preposlal ty zpravy lokalne amavisu
nebo
- pridal je na konec meho mboxu

Nez se do toho pustim (mam predstavu jak to udelat ale technicke
detaily jako strukturu mboxu bych musel nastudovat), chci se
zeptat, jestli jste uz neco podobneho nekdo nedelal.

Nasel jsem nejake stahovatko pro windowsy, ale pro perl zatim nic...

Diky za informaci.

Lubos Kolouch