Prolink PixelView USB + Linux

Vasek Stodulka vaclav.stodulka na nwt.cz
Pondělí Září 6 12:28:25 CEST 2004

On Mon, 6 Sep 2004 08:23:51 GMT, KubaZ <r.kubaz na seznam.cz> wrote:

>  premyslim o koupi externiho TV tuneru k NB a padnul mi do oka tenhle
>  kousek.  Neni moc drahy,ma dobre funkce a hlavne i dobre rozmery. A
>  zvlada SW kompresi. Proto by me zajimalo, jestli mate nekdo s timto
>  kouskem (nebo USB TV tunery) v Linuxu nejake zkusenosti, abych nahodou
>  nenarazil.

	...no k tomuto muzu napsat jenom ze jsem to zkousel asi pred rokem
a pul a neexistoval ovladac.

>  Hlavne by me zajimala kvalita obrazu, vyuziti SW komprese a popr. nejake
>  vyborne programy na nahravani a sledovani TV obrazu (mplayer znam :))

	Mplayer je pro nahravani z televize na nic, protoze nema podporu
"realneho casu". Daleko lepsi je transcode (buffer na uz sejmute a jeste
neupravene snimky, na upravene a jeste nekomprimovane snimky atd.). Popr.
jeste kombinace transcode + nvrec (kvuli synchronizaci A-V).

>  Take by me zajimao, jestli nejake Linuxove programy umi pracovat s fci
>  time-shiffter (sledovani posunuteho poradu, ktery se mezitim dale
>  nahrava)

	Mplayer 1.0pre5 ma (dle changelogu) implementovano posouvani v raw
avi souborech (coz jsem netestoval), nahravat a prehravat ten samy soubor
slo uz v nizsich verzich (to je uz ozkousene).

--
Vašek Stodůlka
NWT Zlín