OT: jaky BlueTooth

Josef Kufner jkufner na seznam.cz
Pondělí Září 6 13:46:49 CEST 2004

V Po, 06. 09. 2004 v 11:01, pat píše:
> Ahoj,
>
> muze mi nekdo poradit, ktery BT na USB je bezproblemovy pod Linuxem (alespon
> vyrobce ale idealni je i model) ??? Zajimaji mne osobni zkusenosti pripadne
> nejaka ta varovani, kdy to ma problemy.

MSI pc2pc -- je takovej malej sedivej s modrou ledkou, ktera hodne
sviti. Funguje bez problemu. Jedine co je vhodne udelat, je vzit tenkou
pevnou kratkou snurku provliknout ji tim vickem, udelat uzlik (bude
vicko na snurce). Pak rozloupnout ten spunt do usb a na opacnem konci
nez je konektor umistit ten uzlik kolem takoveho sloupku a zase to
zaklapnout. Potom uz nehrozi, ze by se to vicko ztratilo a na funkcnost
to nema vliv ;)

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!