ALSA na Debian Woody 3.0r2

Petr Bartel cyber na irix-servis.cz
Pondělí Září 6 13:39:15 CEST 2004

Cao lidi,
takze jsem se pokousel si nainstalovat ALSU, zkompiloval jsem standartni
jadro 2.4.27+openwall pouze s soundcore co se tyce zvuku. Po te jsem
stahnul alsa-driver, alsa-lib, alsa-utils , u vseho ./configure, make,
make install. (u driver --with-isapnp=no --with-oss=yes), potom jsem
zkusil mobprobe snd-ymfpci (coz je moje yamaha zvukovka v Toshiba Tecra
8100) snd-mixer-oss a snd-pcm-oss. Zvysil jsem hlasitost amixer set PCM
  80% unmute a amixer set Master  80% unmute a zkusil play
/usr/share/licq/Monty-Python.wav a z mych repracku v notebooku se ozvalo
jen dost nepekne chrceni.Tak napada vas nekoho neco co jsem zapomel nebo
udelal spatne a co bych s tim moh delat ?
		diky
			Petr

P.S verze ALSA 1.0.6

--

Intelligence is the ability to avoid doing work, yet getting the work done.

Linus Torvalds

Petr Bartel		ICQ 74097173
Irix a.s.		e-mail bartel at irix dot cz