Vratenie spamu II

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Pondělí Září 6 15:43:52 CEST 2004

> Na nejakem podobne principu funguje greylisting. Jinak ze by sam qmail
> tohle delal jsem nikdy neslysel.

> Michal Kumžák
> gumidek na gumidek.cz
> +420 603 167 919

Podle clanku Pavla Satrapy na:
http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3333

Mate pravdu, ze tohle je reseni, ale nelibi se mi cekat hod. na mail.
Dalsi vec je, ze mne "nevadi" spam, ktery prijde na existujici
uzivatele.
Ja chci zrusit moznost dorucit e-mail neexistujicimu uzivateli, bez
generovani bounce. Tohle resi patch qmail-smtpd.
Muje prani je ten mail vubec neprijmout.

Jestli se pletu tak mne prosim opravte.

Honza Novacek