OT: jaky BlueTooth

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Září 6 16:21:25 CEST 2004

On Mon, 6 Sep 2004, pat wrote:

> Dekuji za informaci. Jeden znamy ma take nejake to MSI a rikal, ze vzdy kdyz
> vytahne BT za behu systemu (samozrejme na BT neni komunikace), tak uz ho
> zpetne nepripoji a ze nejlepsi je pripojit BT pred bootem. Je mozne, ze to je
> problem toho notebooku Acer. Jinak s tim nema problemy. Setkal jste se s
> podobnym chovanim ??? Jinak dekuji za tuto informaci.

Nu, ja se zase setkal s timto:

notebook dell D500 v docking station a jako BT mam

Bus 001 Device 002: ID 07b8:b02a D-Link Corp. - jsem nafasoval, nevim, co
to je.

V samotnem notebooku mi to vali bez problemu, nicmene pokud mam notebook v
docking station a zub strkam do USB portu v ni (jinam to v tu chvili
nejde), tak jakmile na nej nejak pristoupim (napr. lsusb), tak to cele
ztuhne.

Setkal jste se nekdo s timto?

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...