Hack serveru

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Září 6 19:30:57 CEST 2004

On Mon, Sep 06, 2004 at 06:30:49PM +0200, Frank Tomes wrote:

> Už ten akademický nákup někdo v Čechách realizoval? Já jsem o to měl před
> pár měsíci eminentní zájem, ale mailování s distributory a ověřování
> informací v "centru RH" vyšumělo totálně do ztracena.

Technická univerzita v Liberci určitě.

Platí se to kreditní kartou přímo na Webu RH a pak si můžete stáhnout
ISO obrazy. Kdybyste měl tenkou linku, dá se jistě využít nějaká
univerzita nebo podobně dobře připojená instituce.

V každém případě je přímý nákup funkční a s prostředníky to již v
minulosti nějak nešlo.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz