konfiguracia APT na pristup cez win proxy server

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Pondělí Září 6 19:41:12 CEST 2004

David Rohleder wrote:
> Jan Rábik <rabik na tipsport.cz> writes:

pre istotu si precitajte este raz tuto cast mojho mailu

> [...]
                                               ^^^^^^^^^^^^^^^

naco ked to najdem v dokumentacii ale kde je tam napisane ako tam dam tu
Win-DOMEU

> nebo taky do apt.conf:
>

> Acquire {
>         http
>         {
>                 Proxy "http://uzivatel:heslo@proxy:port/";
>         }
> }

co myslis co som ako prve napisal ked som chcel APT donutit aby siel cez
proxy? (pomozem "man apt" a "man apt-get" kde sa tieto informacie
nachadzaju ale nenachadza sa tam ako tam dopisem WINDOWS DOMENU)

Marek Blasko

P.S. Nechcem by to vypadalo sprosto ale pokial mi neviete odpovedat na
TO CO SA PITAM. tak mi neodpovedajte na veci na ktore sa nepitam.