Nahup RH EL [Was :Re: Hack serveru]

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pondělí Září 6 19:36:49 CEST 2004

Frank Tomes wrote:

> Už ten akademický nákup někdo v Čechách realizoval? Já jsem o to měl před
> pár měsíci eminentní zájem, ale mailování s distributory a ověřování
> informací v "centru RH" vyšumělo totálně do ztracena.
>
> frank

	DDV

	Mam obdobnou zkusenost. Chtel jsem koupit HR EL 3.0 ES _Basic_Edition_
a nesehnal jsem nikoho, kdo by TO u nas distribuoval. Maximalne tak
_Standard_Edition_ (coz nevyuziju => nechci). Pred casem (pul roku ??)
tu sla info, ze se bude otevirat cesky RH. Zna nekdo akt. stav ?

	Ales