HTB: RTNETLINK answers: Invalid argument

Magon magon na dobaledova.net
Pondělí Září 6 22:47:22 CEST 2004

Zdravim,
	snazim se nakonfigurovat svuj prvni pokus o HTB. Postupoval jsem podle
navodu na root.cz(s tim, ze rozchodim nejakou verzi a pak buud
optimalizovat), ale zasekl jsem se na chybe :
	 RTNETLINK answers: Invalid argument
podle posisu chyby je to takova zakladni chyba, takze kdyz neco nefunguje
tak to proste zahlasi tohle.
	Konkretni problem vznika na radku :
	tc filter add dev eth0 parent 1:0 protocol ip handle 1 fw flowid 1:11
Pravdepodobne dela neplechu argument fw, ale nevim co s tim.

Pouzivam Slackware 9.1 s puvodnim kernelem 2.4.22 a iproute2 co k tomu
taky je.
	Potreboval bych poradit jaky modul jeste naloadovat co mi asi chybi.
Popripade kde teda ta chyba je.

Dekuji za namahu.
--
Martin Kupec