Texȇk: ISO-8859-2 to CP-1250

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Září 7 08:54:10 CEST 2004

Oak <oak.brno na seznam.cz> wrote:
> Dobrý den,
>
> potřeboval bych zkonvertovat textový soubor z ISO-8859-2 do CP-1250, ale
> obsahuje speciální znaky - je to PO soubor aplikace KBabel a jde o překlad
> aplikace pro kapesní počítače (PalmOS) - aplikace má být publiková
> zkompilovaná v ISU i v CP. Ty znaky způsobují pád vąeho, co jsem zkouąel:
>        - cstocs (to jsem zkouąel uľ dávno, velmi citlivý)
>        - iconv (zboří se)
>        - kwrite (zastaví se na 1. spec. zanku, pravděpodobně pouľívá iconv)
>
> Nějaké nápady?

konwert
ten sa na specialnych znakoch nezastavi, ale bude sa snazit ich nahradit
niecim podobnym. V zavislosti na tom ake to su znaky (<32?), ich mozno
necha nezmenene

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |

Daląí informace o konferenci Linux