fedora2+klavesniceUS/CZ

Vlastislav Dohnal xdohnal na aisa.fi.muni.cz
Úterý Září 7 10:10:26 CEST 2004

"Jan Povolny" <povolny na utrv.ujep.cz> writes:

Problem neni v chybejicich baliccich, ale v prechodu z XFree86 na Xorg. S tim
prave souvisi zmena nazvu nekterych souboru a adresaru. KDE se snazi cist
soubory s nazvem Xfree, coz samozrejme neprojde. Nize je blizsi popis a navod,
jak to zprovoznit:

Fedora Core 2: Fix for Missing keyboard layouts problem

After the upgrade of my Fedora from Core 1 to Core 2, I noticed very
serious problem - my keyboard layouts were missing, no switching -
nothing! In KDE Control Panel -> Regional & Accessibility -> Keyboard
Layout, the Available Layouts list was empty, also XKB options list
was empty too.
I was astonished! After a long Google struggle, I found the solution
here. It seems that the XFree86 to XOrg migration, which occurs in
Core 2, has caused this problem. Seems also that Control Center
expects to find the available layouts in the xfree86.lst file, while
the new xorg layouts are placed in xorg.lst.
Execution of these commands as root fixed my problem:
      cd /usr/X11R6/lib/X11/xkb/rules
      ln -s xorg-it.lst xfree86-it.lst
      ln -s xorg.lst xfree86.lst
      ln -s xorg.xml xfree86.xml

Vlasta.

>Dobry den,

>mam jen drobny problem. Po instalaci Fedory 2 nemam na vyber v nastaveni KDE
>vice layoutu klavesnice. Vyber je prazdny. Netusim, jaky balicek mi chybi,
>vse co v nazvu obsahuje KDE jsem doinstaloval...

>Predem Moc diky
>Jan Povolny

Vlastislav Dohnal               e-mail: dohnal na fi.muni.cz
Faculty of Informatics, Masaryk University, Brno, Czech Rep.