mencoder a lame

iko iko na kamarad.cz
Úterý Září 7 10:35:30 CEST 2004

zdravim

odkedy som presiel na mplayer 1.0pre5, tak som zistil, ze mi nepakuje
zvuk do mp3. pri kompilacii mi najde lame, aj lame devel mam, vsetko
ide. pri pakovani dam napr:

mencoder video.avi -ovc copy -oac mp3lame -o video1.avi

vsetko sa javi normalne, akurat ze ukazovatko bitratu (napravo v riadku)
ukazuje stale 0. vo vyslednom avi nie je ziadny zvuk (no audio stream
found). robim niekde chybu ja alebo je tato verzia zla? pre4 mi isla
dobre. google nic neporadil aj ked je kamarat.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises