Jak nahrávat z TV karty

iko iko na kamarad.cz
Úterý Září 7 10:49:49 CEST 2004

nesuhlasim, pouzivam mencoder na nahravanie z telky uz nejaky ten rok a
nemam ziadne problemy so synchronizaciou. nahravam do lavc mpeg4 aj do
lavc asv2 a ziadny problem. nepouzivam ale gui, ale prikazovy riadok.

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises