Dotaz na vhodnost HW

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Září 7 11:49:27 CEST 2004

On Tue, 7 Sep 2004, Kovar Jan wrote:

> No, jen pro jistotu, na ten Oracle se bude pripojovat jediny
> uzivatel/administrator. Bude to ke studijnim ucelum, takze tam neocekavam
> velkou zatez. Pamet teda rozsirim, tam nevidim problem. Spis me ale
> zajimalo, jestli nebude problem s tim procesorem Via C3?

Ja to nejprve provozoval na Celeronu300A pretaktovaneho na 450MHz a pak na
2x Celeron 533 a tam to slo na pohodu. Oboji na discich ATA33.

V obou pripadech byla porodem instalace a vytvareni databaze, jinak to
zilo uspokojive. Nicmene pamet je to, co potrebujete.

Avsak jen tak ze zvedavosti, proc tam nedate Oracle 10?

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...