Jak nahrávat z TV karty

iko iko na kamarad.cz
Úterý Září 7 13:46:42 CEST 2004

uzivam nieco taketo:

mencoder tv://$chan -tv
driver=v4l:input=0:width=768:height=576:fps=25:norm=PAL:volume=60000
       -oac pcm -ovc lavc -lavcopts vcodec=asv2 -o "$subor"

je to do asv2 (je u mna najrychlejsi a je skoro bezztratovy, obojsmerny,
vhodny na neskorsie prepakovanie, len je trochu narocny na miesto).
stiha mi full pal. procesor mam Intel Pentium III 800 Mhz, tv karta je
ATI TV-Wonder. niekedy nahravam aj -oac mp3lame -lameopts cbr:br=128.

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises