LPR

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Úterý Září 7 16:42:35 CEST 2004

No, nastavil jsem inetd.conf podle návodu, ale to je asi tak všechno co
vim. Můžete mi s tim trošku pomoct? Nikdy jsem se s timhle nesetkal.
Jedná se o samostatný počítač. Je nutné, aby se připojoval přes síť
(přes loopback)? Třeba v Mandrake jsem nemusel nic nastavovat a byl
schopný tisknout přes lpr. Tady opravdu nechápu jak na to.

Díky za každou radu.

Jakub