Dotaz na vhodnost HW

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Září 7 17:23:13 CEST 2004

On Tue, Sep 07, 2004 at 04:12:53PM +0200, Kovar Jan wrote:

> A da se tam dat rovnou nejaky slusny chladic s tichym vetrakem? Treba
> puvodne urceny pro Athlony? Ten by pak mohl bezet na minimum otacek.
> Apropos, jake mate zkusenosti s linuxem na te desce? Jsou nejake potize?
> Zvukovka me nezajima, spis grafika a sitovka. Ma to jen jeden PCI slot, tak
> abych nenarazil.
>
> Diky

Vsechno jsem rozchodil bez potizi na prvni pokus, proste kernel a jelo
to :). Grafiku jsem nikdy nezkousel, jenom jsem tomu nastavil bootovani
ze site v biosu, a pak uz jsem k tomu monitor nikdy nepripojil. Nicmene
se mi zdalo, ze ta grafika je hnusna a pismenka maji ocasky. Do PCI
slotu mam PCI raiser card pro dve PCI ;-).

-- Dalibor Straka