Divna plocha v KDE

obrys obrys na centrum.cz
Úterý Září 7 22:39:32 CEST 2004

No uroven akcelerace je zalezitosti nastaveni v XF86Configu... Pokud
mate kartu od NVidia tak se podivejte na jejich web. Mel by tam byt
manual v PDF pro ten jejich ovladac pro Linux. Neni to zrovna zazivny
cteni, ale myslim, ze jsem tam o to kdysi zavadil...

Zkomolena diakritika je zalezitosti nastaveni pisma (Ovladaci centrum -
Vzhled a motivy - Pisma), popripade nastaveni pisma v konkretnim programu...

Jo a doporicuju si nainstalovat media-fonts/corefonts. Dost to eliminuje
problemy.

S pozdravem
Obrys