Vratenie spamu II

Úterý Září 7 23:51:11 CEST 2004

Honza Novacek <konference na cimboraservis.cz> wrote:

> Nechci nic jineho nez co jsem napsal.

lenze ja neviem co ste tym myslel!
invektivy si zatial odpustim

> Pri komunikaci mezi MTA odmitnout prijeti mailu a jestli jsem spravne
> pochopil co dela qmail-smtpd tak ten tohle neudela.

rada 1: vypnite qmail-smtpd, potom budu vsetky maily spolahlivo odmietane.

(bude to plne vyhovovat tomu co ste napisali: bude to odmietat postu na
SMTP urovni)

rada 2: najdite si patch do qmail-smtpd, ktory sposobi ze ten to
odmietanie robit BUDE.
bud podla nastavenia badrcptto (adresy, na ktore bude posta odmietana)
alebo bude chechovat existenciu tej adresy v systeme (databaze)

rada 3: to najlepsie co s qmailom mozete urobit, je nahradit ho niecim
inym (courier, postfix). qmail ma ovela viac chyb a problemov ako
nemoznost odmietnut postu na SMTP urovni...

A day without sunshine is like, night.